Cold as ICE!

Jovisst siddu, jag har förvandlats till en isstaty jag! Ramlar jag så går jag av på mitten!
Ska försöka hålla balansen. Den som ändå hade en varm brasa!
Funderar starkt på att slå isär soffbordet och gör en trevlig brasa här
i vardagsrummet, föreslog detta för Jonas och han hade inga invändningar
(vi tycker iaf inte om vårat soffbord).

Idag va jag på bolaget och köpte lite vin, jag vet ju att de alltid frågar efter leg på
mig så jag tog fram det, visade upp det och gick och packade mina grejer.
-ehm, det blir 265kr! Kassörskan såg lite fundersam ut.
Va?! Ska man betala också?

Av någon anledning hamnar jag och Jonas alltid i skumma områden.
Förutom alla konstiga människor vi redan vet om här
(tanten som låser sig ute sjutton ggr om dan när hon letar fimpar utanför dörren och bara kan säga JA!! eller NÄJ!! aldrig "tack för att du låser upp dörren och släpper in mig sjutton ggr om dan", Killen som öppnar fönstret alla tider på dygnet och skriker åt alla "vart ska du nu då?"  "hur mycket tjänar du då?" eller "ja dig kan man ju inte lite på", min granne som bara pratar engelska och ständigt använder uttryck som "bloody hell man" och "I hate those fucking muslim motherfuckers -oftast menar hon sin man. Eller gubben som ständigt frågar vad klockan är och när jag tror att hans mamma ska komma.)
så har vi tydligen även en prostituerad tjej som säljer sig själv till gifta män här på gården.
Min grannes man hade tydligen skaffat sig en egen lägenhet där hon trodde
att han skulle ha skumma möten med denna unga dam.
Med andra ord så bor vi i de lite finare kvarteren här i stan!
Man får väl vad man betalar för antar jag....

Nepp lite varmt te kanske!?

Hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0