Malins nya jobb, del 2

Andra dagen på min nya karriär som receptionist..
Ana min förvåning när jag idag faktiskt fick stå i receptionen! (?)

Jag hoppade över Alaskabyxorna idag och tog ett par egna, hade fortfarande korvgubbe skjortan och var blanksvettig och med mensvärk hela dagen ..men jag ser ljuset på andra sidan tunneln nu.

Tog emot flera bokningar idag också, hur bra är inte jag då?
Har städat och plockat i receptionen, ställt in starköl och drickor i kylen som jag ska sälja, alternativt dricka vid behov samt renskrivit mina kladdlappar från gårdagen jag helst vill glömma.

Provanställning 6mån fick jag så det är ju bra.
De hade t.om köpt två små fläktar till receptionen som kanske håller bort två-tre svettdroppar iaf.

Nej det blir nog helt okej när allt kommit igång!:) I hope!


to be continued......





Kommentarer
Postat av: svärmor

Håller tummen..... Kram

2010-07-18 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0