Hej Hopp!


Bio, Sherlock Holmes stod på schemat idag! Fan vad bra den va!
Vi gick med Ana Banana (nytt smeknamn, passande efter idag, hehe) och Mattias.
Trevligt trevligt!
Robert Downey Jr är såå satans bra! Han e rätt gammal men jag skulle
inte ha tackat nej :) Chansen att frågan kommer upp känns rätt minimal
men om du läser min blogg Robban så är svaret JA!
Självklart vill jag gifta mig med dig!:D

Annars så rullar väl dagarna på i vanlig ordning.. spännande och äventyrligt var dag! 
eller..? Nej....

Jag börjar verkligen bli trött på allt vad lågkonjuktur heter.. vart finns alla jobb? 
Är det bara den kriminella banan som gäller? Jag passar verkligen inte in där ..
Jag är för vek.. Det börjar kännas som att de vore vettigt att sätta sig i skolbänken
men vad ska man läsa då? Finns det nåt som e klart på en kvart? Har inget tålamod..

Nej nu ska jag räkna får eller så..

Natti Natt Natt!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0