*PoFF* sa det så va livet uppochner! :)

Fort går det, när det väl händer vill säga! Min kärlek och jag ska flytta.
Inte till en ny lägenhet i Ludvika utan neråt till Mariestad! Lägenheten ä uppsagd,
letar ny som tokar och Jonas ska bli bilmekaniker igen
om två veckor börjar vårt nya liv i en ny stad!
Spännande, skrämmande och underbart på samma gång.
Ett äventyr som kan bli hur som helst :) Så skönt med lite nya miljöer. 
Men det bästa av allt är att vi gör det tillsammans!
Vi är rätt pirriga båda två :)

Vi va förbi IKEA på vägen hem i söndags och köpte 20 flyttkartonger.
De räcker väl en stund tänkte jag, så fel jag hade!
Tjoff sa de så va de fulla och tittar man runt å kan man knappt tro att jag börjat:)

Mycket snarkande runt omkring mig nu, från alla håll och kanter.
Jag är så lycklig! Min Jonas och mina Hårbollar B&R är det bästa som finns!
Ska nog försöka sova nu jag med!


Take care, bye bye then!





Kommentarer
Postat av: mamma stina

Jag tycker det är jätteroligt för er och hoppas ni kommer trivas, MEN... jag kommer sakna er så mycket!

massor av kramar

2010-02-02 @ 17:49:58
Postat av: Jenny Alexandersen

Men oj ska ni flytta så långt bort :( Får försöka komma och hälsa på er när ni har kommit i ordning :) När är det ni flyttar? Kramar

2010-02-12 @ 10:23:32
Postat av: malin

Mamma Stina: vi kommer sakna dig med! Men vi kommer ju hälsa på såklart! :) Du får följa med Sandra hit på semester i sommar :)kramar till dig!



Jenny: Vi har flyttat ja se till att komma hit! :) kramar!

2010-02-17 @ 12:12:29
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0