Hmm..ja vad ska man göra?



Jag måste ha en väldig dragningskraft för stalkers och "special people".
Människan har ju inget stopp!
Jag har pratat med tanten med lägenheten 5ggr idag,
hon har skickat 5 sms och lämnat tre röstbrevlådsmeddelanden idag.

Okej! Vi ska skriva kontrakt och betala och få nycklar imorgon.
Detta har tagit oändliga samtal fram och tillbaka minst 20 (!) st.
Jag överdriver INTE!

Jag får meddelanden och samtal HEEELA tiden och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
"vi behover inget kontrakt, hsb veta att ni kopa", "ja sa stressad, grata hela formidda jag"
"Ja maste ha pengar nu", "ja inga pengar, sa jobbig fo mig"
"heeej heeej Malin, det ar krystyna, kan du ringa mig, de ar jatteviktig,ok ok"

Jaa..så har jag det! :) Plus detta så har jag fått jaga tandläkare, ringa hsb (många ggr för att kontrollera allt hon säger), Telia (40min väntetid), ringt Facket, varit på arbetsförmedlingen, fixat adressändring igen, varit till skövde och hämtat ut recept, varit och handlat, bokat kärran till imorgon, kört och hämtat Jonas på jobbet, ringa banken och fixa tid m.m. Har känt mig som en receptionist idag :) För att vara arbetslös så är jag rätt upptagen ändå.

Men jag skulle MYCKET hellre ha ett jobb kan jag säga!  

På order av Malin B så ska jag lägga ut lite bilder, men det är skitdåliga.
Ska lägga in lite bättre och finare när vi fått lägenheten sen,
men så här bor vi nu :)






Kommentarer
Postat av: svärmor

Varför flytta?? det där ser ju riltigt mysigt ut =)

2010-02-25 @ 21:31:20
Postat av: Veronica

Snygg lya Malin! :)

2010-02-26 @ 16:50:29
Postat av: malin b

sådär ja =) det ser ju riktigt trevligt ut.. lite trångt bara... ihihi =P

2010-02-26 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0